Pui marinat in lapte de cocos cu lime

Ingrediente:

  • 1 pachet pulpe de pui dezosate(ce-am luat eu avea 1.3 kg)
  • 1 cutie lapte de cocos (250 ml)
  • 4 lamai verzi (limes) – se foloseste atat coaja rasa cat si sucul
  • 2-3 linguri ulei de masline
  • 2 lingurite chimen (eu am pus seminte dar cred ca mergea mai bine macinat)
  • 2-3 lingurite sos soia
  • 1 lingurita sare
  • 2 lingurite zahar
  • 2-3 lingurite curry
  • pentru ornare – coriandru proaspat (eu n-am avut)

Carnea se spala si se taie felii subtiri.

Intr-un vas se toarna uleiul de masline; se rade coaja de la limes, se adauga chimenul, sosul de soia, sarea, zaharul, curry, laptele de cocos si sucul de la limes. Toate se amesteca bine. Se pune inauntru carnea si se „maseaza” bine. Eu am lasat la marinat peste noapte.

Pui marinat in lapte de cocos cu limePui marinat in lapte de cocos cu lime

A doua zi se varsa toata compozitia intr-un vas yena si se baga la cuptorul preincalzit timp de o ora. Se mai amesteca din cand in cand, sa nu se usuce puiul. Se poate servi cu orez.

Pui marinat in lapte de cocos cu lime

Reteta originala aici.

Lasă un răspuns

